Webshop
Opplev hele kjøpsreisen i nettbutikken vår. Utforsk produktene våre og lær alt du trenger å vite, og få inspirasjon til hvordan Nedis-produktene kan oppfylle kundenes behov.
For å gjøre et kjøp søker du ganske enkelt etter produktene du ønsker og legger dem i handlekurven. Du kan deretter velge å bestille direkte eller lagre handlekurven, legge til flere produkter senere og bestille alt på en gang.
Fyll handlekurven raskt og enkelt
Vårt mål er å forenkle bestillingsprosessen for våre kunder. Hvis du allerede vet hvilke produkter du vil fylle på lageret, kan du bare kopiere og lime inn artikkelkodene i handlekurven og legge inn bestillingen.
Alternativt, hvis lagerstyringsprogramvaren din gir deg en CSV-liste over produkter som må fylles på, kan du enkelt laste opp filen til handlekurven vår og bestille produktene med de angitte mengdene.
Et annet alternativ er å bestille produktene du tidligere har bestilt på nytt.
Elektronisk bestilling
EDI
Med Nedis connect-tjenesten vår kan du legge inn bestillinger på en helautomatisert måte. Ved å bruke vårt EDI-system kan du legge inn bestillinger direkte og uten komplikasjoner, noe som gir mange fordeler.
les mer
FTP-filopplasting
I tillegg til vår helautomatiske EDI-løsning tilbyr Nedis også muligheten til å laste opp filer til en FTP-server. Formater som støttes inkluderer XML og .CSV.
Automatisert PDF via e-post
Kunder som legger inn hyppige bestillinger på flere produkter i løpet av uken, kan velge å sende inn innkjøpsordrene sine via e-post. For å legge til rette for dette vil vi sette opp et verktøy som kan lese PDF-filene og automatisk behandle dem i systemene våre, noe som sikrer en sømløs og feilfri opplevelse.