Vårt nye, forbedrede og flotte utstillingsrom.

Etter introduksjonen av vår nye merkevare Nedis® i 2018 gjorde en viktig del av kontoret vårt i Nederland seg klar for en omstilling. Spenning og nysgjerrighet feide gjennom selskapet vårt da teamet vårt av designere, montører og andre ansatte arbeidet hardt med dette viktige prosjektet: Vårt nye, forbedrede og flotte utstillingsrom.

Lifestyle

Vi forstår dagliglivet og endringene som skjer over tid. Vi har lagt til flere og bedre representasjoner av ulike stadier i livet. Vi har fremhevet anledningene der forbrukerelektronikk kan gjøre hverdagen enklere, sunnere, smartere og mer moro!

Farger og livlige bilder har en oppkvikkende effekt på folk. Det er vanskelig å ikke bli i bedre humør etter å ha sett andre ha det gøy eller når du kjenner igjen situasjonen som er avbildet foran deg. Med Nedis®-produkter, -emballasje og -displayer kan du fremkalle positive følelser – bedre enn noensinne.

Displayer etter målgruppe

Noen displayer justeres etter produkter og den aktuelle målgruppen. Ta gaming, for eksempel – et mørkt produktutvalg med lyse fantasy-aktige elementer på emballasjen. Bilder av eksplosjoner og drager med et matchende mørkt display og blå LED-belysning som skaper en effekt av et gamingrom. 

På denne måten kan kunden identifisere ulike produktutvalg i butikken – og enkelt finne det han eller hun leter etter. 

Kommunikasjon i butikken

Ved siden av bilder, farger og passende utseende og følelse har vi arbeidet hardt med å gjøre produktsegmentene enklere å se gjennom. Med fire koordinerte kategorier er det enkelt for forbrukeren å finne den beste løsningen.

• Smart & Connected
• Home & Living
• Media & Mobile
• Sound & Vision

De fire kategoriene kan brukes i butikken, men kan også justeres for å passe til eksisterende butikkonsepter. 

En mer spesiell kategori er Sound & Vision, som også kan deles inn i fire underkategorier Video, Notebook & PC, Audio og Smart Media.

Emballasje

Emballasje er en viktig del av kundeopplevelsen og er i henhold til forskning en vesentlig del av et produktutvalg. Nedis®-produkter har ulike typer emballasje. Variabel for ulike produkter, ulike bedrifter og ulike forbrukere – men med konsekvent utseende og følelse.

Nedis®-emballasjen er utformet i tråd med følgende prinsipper: Flotte produktbilder, selvvalgsikoner, livsstilsbilder, klare flerspråklige beskrivelser og alternativer for tilleggsinformasjon. Disse elementene sørger ikke bare for konsekvens i produktutvalgene våre, men hjelper også forbrukeren med å velge riktig.