Et nytt kapittel i Nedis’ historie

Firmaet vårt, Nedis, går i en ny retning med en ny håndskrevet logo. Vi er kjent for elektronikk og elektronikkrelaterte produkter og har holdt på i over 35 år. Vi planlegger å utnytte erfaringen vår enda bedre. «Teknologi er uten tvil den viktigste driveren for endringer i verden i dag.» Dette er en av våre grunntanker.

Ny logo og identitet

Nedis presenteres med en ny håndskrevet logo. Den håndskrevne stilen står for vår personlige tilnærming. Til våre partnere så vel som til forbrukeren. Det er en personlig signatur av kvaliteten som vi gjennomfører. Et annet iøynefallende element er måten bokstavene er kablet på. En morsom detalj ettersom historien vår ligger i å selge kabler, men den virkelige betydningen ligger i selve kablingen. Den står for den jevne flyten i prosessene og det faktum at alle avdelingene i hele Europa og Asia er godt sammenkoblet.

Logoens nye stil representerer ikke bare selskapet, men introduseres også i en produktmerkelogo. Dette representerer vårt valg om å gå inn i markedet som ett tydelig forbrukermerke, i stedet for de forskjellige merkene vi tilbød før.

I begynnelsen vil de gamle merkene våre fortsatt være tilgjengelige, men disse spesielle produktene vil til slutt bli faset ut.

Nedis®, fra Nedis

Produktmerket Nedis er skapt. Vi gir partnere en tydelig produktserie,  et tydelig produktutseende og en tydelig produktfølelse, intuitiv emballasje, oppdaterte spesifikasjoner og tilleggstjenester som fremmer salg. Med kvalitet, enkel bruk og personlig service garantert vil våre produkter, og til og med fullstendige løsninger, gjøre forbrukernes liv smartere, lettere og sunnere.

Hvorfor ett merke?

Siden ny teknologi og nye innovasjoner finner vei inn i folks liv med en utrolig hastighet, er det ingen enkel oppgave å følge med i et marked i rask bevegelse og utvikling.

Nedis satser på å være den raskeste følgesvennen innen elektronikkmarkedet og det elektronikkrelaterte markedet og leverandøren av et smart alternativ til A-merker. Vi kommer til å legge til intet mindre enn 100 nye produkter i produktserien vår, hver måned. Denne prosessen gjøres raskere og grundigere med ett merke og gjør det enklere for partnerne våre å legge til produkter og holde tritt med dette markedet.

Ett merke, ett utseende og preg betyr et tydelig produktutvalg, salgsfremmende materiell (POS) som kan brukes lenger og mer effektivt, og betyr mer gjenkjennelse. Videre er emballasjen og produktinformasjonen mer konsekvent, noe som gjør det enklere for forbrukeren å gjøre det riktige valget. I tillegg kan forhandleren eller e-forhandleren fritt legge til produkter uten å blande merker, type info eller utseende.

«Forbrukerne vil ha brukervennlige elektroniske apparater og tilbehør som gir varig glede og god valuta for pengene,» og Nedis vil tilby dette, med Nedis®.

 

 

 

 

Intuitiv emballasje samt info på nett

I henhold til våre tidligere versjoner av selvvalgt emballasje har vi forbedret dette konseptet. Det er basert på hvordan forbrukere ser gjennom produkter. Et tydelig utvalg av ikoner, profesjonelle produktbilder og flerspråklige beskrivelser hjelper forbrukeren i butikken.

Vi har introdusert ikonene på nettet i tillegg, og de støttes av de nyeste spesifikasjonene og tydelige produktbilder.

Merkevarebygging og presentasjon av Nedis® gjøres ved hjelp av vår nye opplevelsesnettside som også er tilgjengelig for forbrukeren. Dette betyr ikke at Nedis kommer til å selge direkte. Vi foreslår til og med lokale eller nettbaserte partnere som selger Nedis®-produkter, til sluttbrukeren.