Velkommen til Nedis' live chat-støtte

Hos Nedis er vi hele tiden på utkikk etter måter å hjelpe deg bedre på. Som et ledd i arbeidet med å forbedre brukeropplevelsen din, har vi gått over til live chat som vår primære kommunikasjonskanal.

 

Hvorfor denne endringen?

Vi innså at telefonlinjer kan føre til lang ventetid og mindre effektiv kundeservice. Med live chat får du umiddelbar hjelp, og våre agenter kan løse flere spørsmål samtidig, noe som fører til raskere svar.

Vi har også implementert en funksjon for automatisk oversettelse, slik at du kan få hjelp på det språket du foretrekker, selv om agenten ikke snakker det.

 

Enkel å bruke

Når du har logget inn, vises chat-vinduet automatisk nederst til høyre på skjermen.

 

Hva betyr dette for deg?

Nedis Support Bot er utviklet for å veilede deg til selvbetjeningsområdene på nettstedet vårt. Selv om boten er i en tidlig fase og kan virke litt enkel for øyeblikket, vil intelligensen vokse over tid gjennom interaksjon med brukere som deg. Etter hvert som flere kunder samhandler med boten, vil den gradvis bli bedre til å gi nyttig og nøyaktig informasjon.

 

Menneskelig assistanse

Hvis du foretrekker å snakke med en kundeservicemedarbeider, kan du enkelt bytte til live chat i åpningstiden.

Support uten nett

Utenfor åpningstiden kan du legge igjen en melding om spørsmålet eller problemet ditt. Du vil motta en e-postbekreftelse, og vi svarer på henvendelsen så snart vi er tilbake i åpningstiden.

Mer effektiv service

Med det nye systemet vil vi kunne løse problemene dine raskere ved å håndtere hele arbeidsmengden mer effektivt.

 

 

Vi er overbevist om at disse forbedringene vil gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg mer fornøyd. 

Takk for at du valgte Nedis. Vi ser frem til å hjelpe deg via vår live chat-tjeneste!