SmartLife Innendørs kamera
Wi-Fi | Full HD 1080p | Cloud Storage (valgfritt) / microSD (ikke inkludert) | Med bevegelses sensor | Nattsyn | Hvit
Egenskaper
• Enkel å koble direkte til Wi-Fi-nettverket – ingen egen hub kreves
• Ideell for mobil overvåking av hjem, kjæledyr, babyer osv.
• Bevegelse- og lyddetektering, begge med justerbar følsomhet
• Toveis kommunikasjon -–for å høre og snakke med personene i rommet
• Full HD-oppløsning – for krystallklare opptak
• Nattesynfunksjon med en rekkevidde på ca. 5,0 m.
• Kan brukes som Babymonitor eller for å sjekke små kjæledyr
• Ekstra klimasensor for overvåking av omgivelsestemperaturen og luftfuktigheten i rommet
• Ideelt hvis du må passe på foreldre som trenger hjelp
• Lagring av videoopptak med et microSD-kortspor (opptil 128 GB)
• Mulighet for videolagring via sky (abonnementbasert)
• Støtter ONVIF (Open Network Video Interface Forum) for visning i nettleser
• Flerbrukerfunksjon så flere personer kan få tilgang til kameraet samtidig
• Fullt støttet av alle andre produkter i serien Nedis® SmartLife
HD-Oppløsning
Du kan holde et øye med og reagere på alt du ser i sanntid via appen. Takket være microSD-sporet kan du lagre opptak på et microSD-kort på opptil 128 GB. Det registrerer i Full HD-oppløsning (1920 x 1080 piksler) som gir bilder med fullstendig klarhet. Det er også en mulighet for å lagre videomaterialet i appen vår via en skyløsning.
Reagerer på bevegelse og lyd
Kameraet reagerer på bevegelser. Så når noen passerer Wi-Fi-kameraet, vil det reagere. Det starter automatisk et opptak, og du vil i tillegg motta en push-varsling på smarttelefonen. Kameraet reagerer også på lyder. Du kan velge mellom to følsomhetsnivåer (høy 65 dB, lav 85 dB). Lydene tas ikke opp, men du kan velge å motta en push-varsling hvis eller når det registreres lyd. Varslene vises som popup-meldinger på smarttelefonen uten at du behøver å åpne appen. Dette betyr at du blir informert umiddelbart, og kan svare veldig raskt. Lydfølsomhetsnivåene er satt opp slik at en normal samtale eller en normal driftslyd ikke utløser en kamerareaksjon.
Toveiskommunikasjon
Wi-Fi-kameraet er utstyrt med mikrofon og høyttaler. Toveis lydkommunikasjon fungerer perfekt som babymonitor. Du kan se babyen mens den sover, men du vil også bli varslet så snart den gråter – slik at du kan snakke med den umiddelbart før du går inn til den. Den ekstra klimasensoren til denne enheten kan også brukes til å overvåke omgivelsestemperaturen og luftfuktigheten i rommet.
Kameraet kan også brukes til å følge med på et lite kjæledyr, spesielt siden det har en visningsvinkel på 100°.
Enkelt å sette opp
Wi-Fi-kameraet er enkelt å sette opp, og kan installeres uten gateway og integreres direkte i det trådløse nettverket. Dette forenkler installeringen og sparer ekstra kostnader. Kameraet mottar strøm via mikro-USB-porten og den medfølgende strømforsyningsenheten. Derfor kan du konfigurere Wi-Fi-kameraet hvor som helst hvor det er en stikkontakt. En 3M selvklebende pute er inkludert for feste på veggene på rommet.
Om Nedis SmartLife
Nedis SmartLife Wi-Fi-produkter er enkle å installere og integreres direkte i Wi-Fi-nettverket ditt. Siden du ikke trenger en gateway eller hub, sparer det deg ekstra kostnader. Oppdag et bredt og stadig voksende produktutvalg – for eksempel lyspærer, brytere, kontakter, sensorer og kameraer – som alle kan styres via en brukervennlig og intuitiv app. Enten du er ute etter en enkelt smartlyspære eller et kamera, eller du vil automatisere hele huset, kan du finne ut hvor tilgjengelig smart teknologi er i dag.
Emballasje
Innholdet i pakken
IP-kamera
Klimasensor
USB-kabel
Strømadapter
Kamerafeste
Veiledning for hurtiginstallasjon
Forpaknings størrelse Gaveeske med eurolock
Bredde | Høyde | Lengde |
---|---|---|
224 mm | 105 mm | 43 mm |
Logistikk størrelse
Antall/kartong | Bredde | Høyde | Lengde | Vekt |
---|---|---|---|---|
1 | 225 mm | 120 mm | 45 mm | 231 g |
40 | 410 mm | 255 mm | 465 mm | 9900 g |
Produktspesifikasjoner
Bredde |
52 mm |
Høyde |
310 mm |
Dybde |
31 mm |
Vekt |
201 g |
Farge |
Hvit |
Innebygd mikrofon |
Ja |
Enhetens inngangsforbindelse ® |
Micro USB |
Input Current |
1.0 A |
Strømkabel side B |
Micro USB |
Strømkabel side A |
USB |
Strømkildetype |
Nettstrøm drevet |
Materiale |
Plast |
Cloud innspilling funksjonalitet |
Ja |
Innebygget høytaler |
Ja |
Maksimal overføringseffekt |
10 dBm |
Nattsyn |
5 m |
Maksimal antenneforsterkning for overføring |
2.5 dBi |
Linse |
4.0 mm |
Strømkabel lengde |
2.00 m |
Kompatibel med |
Nedis® SmartLife |
Betraktningsvinkel |
110 ° |
Bildebrikke |
1/3" CMOS |
LED |
1 |
Tilbehør |
Kamera Mount AC-Adapter, Europaisk Plugg Selvklebende pute USB-Kabel Klimasensor |
Inngangsspenning |
5 V DC |
Maksimum forbruk strøm |
2.5 W |
Nettplugg |
Euro |
Maksimum oppløsning |
Full HD 1080p |
Megapiksel |
2 MPixel |
Med bevegelses sensor |
Ja |
App tilgjengelig for |
Android™ IOS |
Send frekvensområdet |
2400 - 2483.5 MHz |
Støttet trådløs teknologi |
Wi-Fi |
Driftstemperaturområde |
-20 - 50 °C |
Antall produkter i pakken |
1 stk. |
Lagringstype |
microSD (ikke inkludert) Cloud Storage (valgfritt) |
Støtte
Vanlige spørsmål
Vi har funnet følgende spørsmål til deg på engelsk
The Smart installation method does not seem to work, how do I install it?
In the first screen of the Smart installation, select other on the top right.
Now select QR-Code.
Follow the steps in the app.
The camera will scan the QR code on your phone to install it.
If I subscribe to the cloud service in the VAS menu, does a single subscription work for all my Smartlife camera devices?
No, it only works for the camera device you have subscribed it with.
The SD-card does not work in the camera.
Use a Class 10 SD card up to 128GB.
Avoid so called "Ultra" or "Extreme"cards.
These fast cards often have compatibility issues.
Does the camera support cloud storage?
Yes, Open te live stream of the camera.
Tap on Purchase VAS.
Here you can subcribe to the cloud storage service.
There is a 30 day free trail you can try.
Can I stream the livefeed of the camera to a pc?
No, unfortunately this is not possible at the moment.
Record and save the clips in the app itself (playback menu) and it will be saved to the ALBUM folder in the app.
From here you can save it to your mobile device.
I get an error that my password or SSID is too long.
You can bypass this error message.
- Click on OK and go on with the installation and follow the instructions.
Because your password or SSID is more than 20 characters, the QR-code that is generated by the app get smaller and it is more difficult for the camera too scan the QR-code.
The chance of errors while scanning are higher.
If the QR-code can't be scanned, you can use the SmartConfig mode.
tap "+" -> camera -> other (top right) -> SmartConfig and follow the steps in the app.
The length of your password/SSID does not matter when using this method.
What will happen if my SD-Card / Memory is full?
When you SD-Card or Memory is full, the oldest file will be overwritten.
The camera does not recognise the QR code
Please try the EZ mode installation
Reset the camera by holding down the reset button until you hear the sound
Open the app and tap + > camera > tap on QR code and select EZ mode > confirm it was reset > fill in the credentials of your 2.4Ghz wifi network > the installation will start: immediately walk towards your router with your phone to aid the installation
When I enter the IP address of this camera I see a login screen. How do I log in?
Unfortunately it's currently not possible to access it this way.
We are looking to add this functionality in the future.
Does it work with Google Home (HUB)?
No, this device is not compatible with Google/NEST Home (HUB)
The videostream is at moment not working with Google/NEST Hub.
How many camera's can I use with the VAS Cloud service?
This optional Cloud service can be added per camera.
Each individual camera will need it's own subscription.
Maximum number of members that can be added to a family.
You can add maximum 20 members.
Can I give other people access to my Smartlife devices too?
Yes you can.
Each person needs a unique account on their mobile device.
To add them as "family members" follow these steps:
In the main screen of the app tap on the name of your home (top left)
Tap on Home management
Tap on the name of your home again.
Tap on "add family members" and fill in the account details of the person you want to add.
It will give them access to all the devices in your home as a normal member or admin (you can select this)
If you only want to share a single device in a home, go to the settings menu of the device and select "share device" -> add member.
My Smartlife products lose the Wifi connection every time.
This is probably a Wifi problem, this can be for various reasons.
1.) Wifi signal is unstable.
2.) Wifi signal is too weak.
3.) Using an access point with the same SSID and password that do not support the IEEE 802.11R standards.
Problem 1 can often be solved by restarting the router.
Problem 2 can be checked with an app Wifi analyzer with this the signal can be viewed and corrected to a better position.
Problem 3 can be checked as the access points are turned off, the Wifi signal is still good and the connection remains if the access points are a problem, a Mesh solution can then be used.
Please make sure that they support IEEE 802.11R standard.